پاندا هایپر مارکت جزیره کیش با سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری از نوروز امسال آغاز بکار کرد

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پاندا هایپر مارکت کیش در زمینی به مساحت ۷ هزار و پانصد متر مربع و با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیون و ۷ هزار دلار ساخته شده است. ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار هزینه تجهیز این فروشگاه بوده و برای تهیه ۸۶۰۰ قلم کالا  نیز ۱۲ میلیون دلار هزینه شده است.

سرمایه گذار این فروشگاه بزرگ که از ایرانیان مقیم امارات متحده عربی است با تشکر از حمایت های مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در جهت حل مشکلات و تسهیل شرایط راه اندازی این مجتمع بزرگ گفت: به عنوان یک ایرانی مدت ها علاقمند بودم تا در کشور خود سرمایه گذاری کنم و با توجه به شرایط موجود جزیره کیش مناسب ترین مکان برای فعالیت اقتصادی گسترده است.

این فروشگاه که از اواخر اسفند ۹۴ آغاز بکار کرده است تا پایان تعطیلات نوروزی در یک شیفت و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد آماده ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران است. پس از تعطیلات نوروزی نیز ساعات کار فروشگاه به دو شیفت صبح و عصر تغییر خواهد یافت.

در پاندا هایپر مارکت ۸۶۰۰ قلم کالا شامل محصولات آرایشی – بهداشتی، پوشاک، ابزارآلات، لوازم منزل،  ظروف آشپزخانه، کالاهای تزئیینی، لوازم التحریر، زیورآلات، محصول کشورهای ایتالیا، ترکیه، هند، تایلند و چین عرضه می شود و تا چند ماه آینده تنوع اجناس این فروشگاه به ۲۰ هزار قلم کالا خواهد رسید.

لازم به ذکر است پاندا هایپر مارکت کیش در میدان هرمز ابتدای بلوار میر مهنا واقع شده است.  

پایان خبر – پایگاه خبری و تحلیلی کیش

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :