شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با حضور در سومین نمایشگاه املاک و مستغلات تهران توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری کیش را معرفی می کند.

   به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه از سه شنبه ۴ اسفند با هدف معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور، جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی برای توسعه صنعت ساختمان سازی و معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده است .

در این نمایشگاه شرکت‌های ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی ها و مشاوران مسکن، طراحان و مهندسان جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی خود را در زمینه انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین ترین سیستم‌های ساخت و ساز را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند. شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز با شرکت در این نمایشگاه قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش، طرح های نوین معماری، استاندارد سازی صنعت ساخت و ساز و پروژه های مهم و مطرح جزیره کیش از جمله محور ویژه کیش را به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان معرفی می کند.

معرفی املاک و مستغلات قابل واگذاری سازمان منطقه آزاد و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از جمله پروژه های رویای کیش، مجتمع خدماتی میر مهنا و پروژه های مشارکتی و اطلاع رسانی در خصوص روند برگزاری مزایده واگذاری اراضی، از دیگر اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برای حضور در این نمایشگاه است.

پایان خبر – پایگاه خبری و تحلیلی کیش

این خبر را به اشتراک بگذارید :