متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن بهار و آغاز سال ۱۳۹۵ خورشیدی

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن بهار و آغاز سال ۱۳۹۵ خورشیدی به شرح زیر می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

بهار از راه می رسد و عالم تکوین به ترنم نسیم معجزه گر خالق هستی، حرکتی به سوی زیبایی و کمال را از نو آغاز می کند. شمیم خوش رویش مشام جان انسان را می نوازد و طراوت سحری غبار ایام از دلها زدوده و اذهان خسته از روزمرگی ها را به بیداری فرا می خواند. ما نیز در این خوان گسترده رحمت الهی، روزهای رفته عمر را مرور کرده و از درگاه لایزال حضرت حق، توفیق حرکت در مسیر سعادت و بهروزی را مسئلت داریم.

اینجانب فرا رسیدن بهار و آغاز سال ۱۳۹۵ هجری شمسی را به همه ایرانیان به ویژه کیشوندان گرامی و گردشگران عزیز نوروزی کیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نوروز فرصت ارزشمندی برای پیوند میراث فرهنگی سرزمین کهن ایران با آموزه های دین مبین اسلام است.  ایامی که با افزایش نشاط اجتماعی، سنت های حسنه صله ارحام و همیاری با نیازمندان جامعه قوت می گیرد. خداوند را شاکریم که نوروز ۹۵ با بهار سیاسی و اقتصادی کشور مقارن شده است و به مدد لغو تحریم ها، وزیدن نسیم تدبیر و دمیدن روحیه امید بر پیکره ایران اسلامی، فضای کشور لبریز از شکوفه های خود باوری شده و عزم ملی برآن است تا این سرزمین کهن توانمند تر از همیشه بسوی توسعه و پیشرفت گام بردارد.   

جزیره کیش در جایگاه برترین قطب گردشگری کشور، سال ۹۴ را با برنامه ای هدفمند در جهت توسعه صنعت گردشگری و تامین زیر ساخت های لازم سپری کرد. رونق گردشگری سلامت با تجهیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به فناوری های پیشرفته، تاسیس نیروگاه جدید و تامین منابع انرژی متناسب با رشد منطقه، بهره برداری از تصفیه خانه جدید فاضلاب، ساخت اسکله کانتینری در بندرگاه تجاری و ساخت و توسعه پایانه های مدرن مسافری در بندرگاه و فرودگاه بین المللی کیش زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران روز افزون و فعالان اقتصادی جزیره کیش را فراهم کرد.

همچنین زیباسازی معابر، میادین و نوار ساحلی، ساخت باغ راه ایرانی و پارک های خانوادگی علاوه بر بهینه سازی اوقات فراغت خانواده ها، اقامت در این جزیره زیبا را برای گردشگران دلنشین تر کرد. ضمن اینکه با برگزاری ۱۴نمایشگاه بین المللی و حدود ۱۵۰ همایش داخلی، جزیره کیش به قطب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های علمی و اقتصادی کشور تبدیل شد.

در نهایت مجموعه این فعالیت ها در سایه لطف خداوند و همراهی ساکنان پرتلاش کیش، رونق بازار سرمایه و گردشگری را برای این منطقه به ارمغان آورد.  

در سال جدید و در پی لغو تحریم ها، جزیره کیش می کوشد تا با تثبیت فضای فعالیتی پویا و موثر در جهت جذب سرمایه گذاری های کلان داخلی و خارجی، دروازه های گشوده ایران اسلامی بر کشورهای منطقه باشد و سهم کشور را از بازار پر رونق تجارت و گردشگری جهان افزایش دهد.

اینک در این  بهار دل انگیز از آستان کبریائیش می خواهیم تا ایرانیان سرافراز به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش را در مسیر آبادانی کشور موفق داشته و به لطف بیکران خویش صلح و آرامش را بر منطقه و جهان حکم فرما نماید.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

پایان خبر – پایگاه خبری و تحلیلی کیش

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :