به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیش،  پیام علی اصغر مونسان رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به شرح زیر می باشد: 

بسم الله النور

ماه بهمن  در ایران اسلامی  بهار پیروزی انقلاب و سالروز اوج وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد ، سرافرازو حق طلب است که با پیروی از آرمانهای امام و رهبر فرزانه خود در مقابله با ظلم و استبداد به یک پیروزی تاریخی وماندگار دست یافت.

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، سرآغاز فصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران بود. انقلابی که ماندگاری خود را مرهون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مردانی است که برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظامی اسلامی و عدالت محور، از جان و مال خویش گذشتند تا در نهایت خورشید دیانت و آزادگی بر پهن دشت ایران اسلامی تابیدن گرفت.

بیش از سه دهه از آن روزهای حماسه وخون می گذرد . ایران اسلامی سالهایی پرفراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار  را پشت سر گذاشته و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده  واینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است. کشوری که سرچشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

امسال جشن پیروزی انقلاب شکوهی دو چندان خواهد داشت . در فضایی که لغو تحریم ها و حلاوت به ثمر نشستن تلاش های مستمر و دلسوزانه دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای  برای احقاق حقوق ملت ، کام هموطنان را شیرین ساخته و نسیم تدبیر، روحیه امید و خودباوری را بر پیکره ایران اسلامی دمیده است ، فرارسیدن دهه مبارک فجر ، وحضور پر شور و شعور هموطنان در راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن میثاق دوباره ملت ایران با آرمانهای نظام و انقلاب است.

در جزیره کیش امسال نیز همانند سال های قبل با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و برپایی هر چه باشکوه تر جشن انقلاب  و راهپیمایی ۲۲ بهمن ،  ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب ، زحمات تمامی کسانی راکه برای به فرجام رسیدن برجام بی وقفه کوشیدند گرامی می داریم .

در پایان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب وهشت سال دفاع مقدس فرارسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجررا به تمامی هموطنان به ویژه ساکنان وگردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند منان برای ایران اسلامی اقتدار و  پیروزی و برای  هموطنان  همیشه در صحنه  و متعهد سربلندی و سعادت مسئلت دارم .

                                                                                                                               علی اصغر مونسان

                                                                                                             رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

پایان خبر – پایگاه خبری و تحلیلی کیش

این خبر را به اشتراک بگذارید :